[BSD] php - sendmail

Csongor Nagy [lev.co ] nagy at lev.co.it
2003. Nov. 18., K, 14:39:25 CET

Sziasztok!
A napokban kezdtem a kalandorozast a 4.8 verzioval.
A gep egy P4 2.6GHz, 80G vinyo es 512M RAM, webszervernek
szuletett, persze mar uj kernellel es RELEASE #3 ra worldolva :-).
Az Apache gyonyoruen fut mod-gzippel es php-val. Az egyetlen
gond (tuti, hogy egy marhasag), hogy a php mail() funkcioja egy
orokkevalosagig tart, aztan meg tajmautol, de az emailt elkuldi.
A kozonzolon meg ez jelenik meg:
gandalf / kernel: Connection attempt to TCP 127.0.0.1:113 from TCP
127.0.01:1028
Szerintem valami jogosultsagi gond lehet. Koszonom a segitseget.
Udv:
lev