[BSD] ooffice1.1

Ko Laszlo paca at mail.alba.hu
2003. Nov. 18., K, 10:37:41 CET

Letölttem az ooffice1.1-t (magyar) verziot innen:
ftp://ftp.linux.cz/pub/localization/OpenOffice.org/devel/1.1.0/build-6/
Userként tölttem le és a home könyvtáramba csomiztam ki, majd install elindít és a progit a home könyvtáramba telepítettem...Minden ok de amikor indítanám akkor mindig ezt dobja vissza:
Belső hiba keletkezett :GetStorage,name:
'file:///usr/home/laci/ooffice/user/config/soffice.cfg' an error occured
during file opening

Probáltam természetesen rootként a root könyvtárba de a hiba ott is tökua.
Se userként se rootként sajna nemindul..
5let???
--
Ko Laszlo
http://linuxace.linuxuser.hu/