[BSD] ujabb bejegyzesek a FAQ-hoz

Miklos Magyari miklos.magyari at ericsson.com
2003. Nov. 11., K, 10:35:02 CET

On Tue, 11 Nov 2003, Mohacsi Janos wrote:

sziasztok,

> Javaslom a FAQ BSD-nkenti menedzseleset, mert eleg kulonbozoek nehany
> koncepcioban a *BSD-k.

orulok, hogy van nemi mozgolodas FAQ ugyben, csak igy tovabb.

A FAQ jelenleg nincs szetszabdalva BSD-k szerint, mert pl. az
altalanos kerdesek kozott rengeteg atfedes van. Az olyan helyeken, ahol
elteresek vannak, kulon vannak a valaszban taglalva az egyes BSD-k.
Szerintem ez a legatlathatobb forma es azoknak is kedvez, akik ugy
olvassak a FAQ-t, hogy azt sem tudjak a BSD-rol, eszik-e vagy isszak.
Lehet, hogy mar azt sem tudnak eldonteni, hogy nekik a Free, Net, vagy
Open FAQ-t kell elolvasni :), de ezt nem banto szandekkal mondom.

varom tovabbra is a bejegyzeseket,
mami (gyikmahinator)