[BSD] mozilla localhost

Németh Ottó nemeth.otto at freemail.hu
2003. Nov. 10., H, 19:21:32 CET

Mon, 10 Nov 2003 11:40:46 +0100 dátummal
Adam Szilveszter <adam at hif.hu> írta:

> A "nem talalja" mit jelent? Azt, hogy sokaig var es aztan egyszer csak
> meglesz, vagy, hogy egyaltalan nem?

Egy masodperc mulva: "localhost could not be found. Please check the name and try again."

> Az elso normalis, mert a mozilla
> (mint a Netscape is mar) egy kulon DNS helper processzt hasznal, ami ugy
> tunik, hogy elsosorban DNS-t akar es csak masodsorban olvas helyi
> fajlokat. Ha egyaltalan nem talalja meg az mas, akkor tenyleg proxyt
> kellene megnezni, hogy van-e.
>
> A problemat egyebkent lehet, hogy egy helyi DNS szerver megoldja. (Ami
> pl a sendmailnak is szokott kelleni)

Ilyent meg nem csinaltam. Hol celszeru kezdeni a doksi olvasast? Handbook DNS?

(Egyebkent lehet, hogy valoban DNS problema, mert rajottem, hogy amikor el a
modemes kapcsolatom, akkor van "http://localhost". Es ez szamomra csak zavarosabba
teszi a kepet, hiszen egy kulso nevszerveren hogy talalja meg a localhostomat...?)

Otto