[BSD] cvsup.hu.openbsd.org

Mohacsi Janos mohacsi at niif.hu
2003. Nov. 7., P, 11:31:24 CET

On Fri, 7 Nov 2003, Miklos Niedermayer wrote:

> Bocs nem vettem eszre hogy nem a cvsup.hu.freebsd.org -rol hanem az
> openbsd-rol van szo..

Udv mindenkinek. A cvsup.hu.freebsd.org-al semmi baj nincsen. Jelenleg is
uzemel (pontosabban atkoltozott).

A cvsup.hu.openbsd.org-rol van szo. Jelenleg sajnos nem elerheto. Azert
dontottem ugy, hogy az esetleges atadasat kezdemenyezem, mert jelenleg mar
nem hasznalok OpenBSD-t, igy esetleg egy olyan emberhez/szolgaltatohoz
kerulhet, aki nap mint nap hasznalja.

Ha ugy gondoljatok viszont, hogy ugyanazon a szerveren mint amin a
cvsup.hu.freebsd.org fut jelenleg jo helyen volna, akkor vallalom a CVSUP
szerver tovabbi uzemelteteset.
A szerver dual 2.0 Ghz Xeon proceszor, 1GB memoria.
Az elobb teszteltem, hogy 4 parhuzamos cvsup letoltes eseten 90% idle
volt.

Udvozlettel,
	Mohacsi Janos