[BSD] 4.9 kalandok

Zeller Balázs zeller at axelero.hu
2003. Nov. 3., H, 07:43:00 CET

Nálam is ugyanez  a "ataX resetting device...." ment csak 4.8 esetén akkor
mikor be akartam rakni még 1 winyót ugyanolyat amiből van még kettő a
gépben!
Én még nem találtam rá megoldást hogy mi lehet a gond mer ugyanolyan winyo
ugyanakor lett véve
, az "ablakozó" rendszer rögtön ismeri .... szóval máshol nincs vele gond
egy ilyen szerver három 80gb-s vinyóval
http://www.acer.hu/acereuro/page9.do?dau34.oid=2117&UserCtxParam=0&GroupCtxP
aram=0&dctx1=10&ctx1=HU&crc=3291585913

nincs semmi raid egyszóval vodoo!