[BSD] freebsd install előtt

Zsolt Kuti kuti at cetelem.hu
2003. Jún. 30., H, 13:08:30 CEST

On Mon, 30 Jun 2003 11:13:38 +0200
Popacsek <popacsek at mailbox.hu> véste bitekbe/carved into bits:

> Sziasztok!
Szia!

> Jelenleg Linux-ot használok.. Egy ideje már fontolgatom a FreeBSD
> kipróbálását.
> Csak akkor szeretném felinstallálni, ha az alábbi programok gond
> nélkül futnak:
>
>     - j2sdk 1.4.1;
Van nativ a portsban, fejlesztes alatt all. Az 1.3.1-re is azt mondjak
(meg most is), hogy beta, de en fejlesztesre rutinszeruen hasznalom,
minimalis problemaval. Az is lehet, hogy inkabb az ablakozo rendszerbol
szokott jonni.

>     - eclipse 2.1;
Passz. Azt tudom, hogy a fbsd java listan sokszor szoba kerul es masok
hasznaljak. Hogy pont ezt a verziot-e, azt nem tudom. Nekem meg nem volt
szuksegem jEdit-nel tobbre/masra.

>     - mozilla + java plugin;
Mennie kell, megint csak a listarol szarmazo info, nem sajat. Hogy
mennyire jo, nem tudom. Sajnos en most nagyon le vagyok maradva, vagy
pozitivan fogalmazva: konzervativ modon frissitem a rendszeremet (ertsd,
vagy masfel eve nem nyultam hozza).

A "gond nelkul" kitetel az egy nagyon relativ fogalom ;)
Ajanlom a java lista archivumanak az atbongeszeset, abbol jobb kepet
kaphatsz. Altalaban veve: fejlesztes alatt allnak a jdk-k (1.3.1,
1.4.1), de jol hasznalhato allapotban vannak. Az azert lehetseges, hogy
a te hasznalati esetedben jelentkezhetnek hibak, de az is lehet, hogy
nem futsz belejuk. Ki kell probalni. Az en velemenyem, hogy 4.8-as
FreeBSD alatt varhatsz stabilabb java rendszert, az 5.1-ben szukseg
lehet folyamatos frissitesre, akar OS szinten is, viszont jobb
teljesitmenyt adhat (a fejlesztesek egyik legfontosabbika a HotSpot es
az OS szalkezelo szolgaltatasainak osszehazasitasa).

Hali

Kúti Zsolt - HitelNet fejlesztés
Magyar Cetelem Rt.
Zsolt Kúti - HitelNet development