[BSD] freebsd install előtt

Janos Mohacsi mohacsi at niif.hu
2003. Jún. 30., H, 11:01:45 CEST

Szervusztok!

On Mon, 30 Jun 2003, Popacsek wrote:

> Sziasztok!
>
> Jelenleg Linux-ot használok.. Egy ideje már fontolgatom a FreeBSD
> kipróbálását.
> Csak akkor szeretném felinstallálni, ha az alábbi programok gond nélkül
> futnak:
>
>     - j2sdk 1.4.1;

Mukodik linux emulacio alatt. Az irja, hogy nem stabil meg, de nekem semmi
bajom nem volt vele FreeBSD  5.1 alatt.

>     - eclipse 2.1;
Elvileg letezik port. Nem probaltam. Valaki mas esetleg?

>     - mozilla + java plugin;

Ezt hasznalom mint default bongeszo. Idonkent befagy, ha flash-es
oldalakon valami gany van. Egyebkent jol megy.

>     - mplayer (ati radeon 8500le).
Jol mukodik nalam. ATI Radeon-nal nem probaltam az X-et. Idaig csak "agyon
integralt" chipkeszlettekkel volt dolgom: Ati Mach 64 alaplapon, Intel
830, Sis 630 es 650, illetve regebben S3-asokkal.

> Nem ártana, ha a következők is mennének:
>     - OpenOffice;
Ez a default, hogy ezt hasznalom.

>     - quake3.
Allitolag linux emulacio alatt mukodik. Nem probaltam.

> Abban is a segítségeteket kérem, hogy melyiket érdemes feltenni (4.8,
> 5.0, 5.1)!

Vagy 4.8 vagy 5.1. Ha abszolut stabilitas a cel, akkor 4.8, ha a jovo
lehetosegei akkor 5.1.

Azert a tobbiek velemenyere is kivancsi vagyok.

Udv:
	Mohacsi Janos