[BSD] FBSD 5-CURRENT

Demeter Bence bob at ngo.hu
2003. Jún. 13., P, 10:40:56 CEST

Jelentem, kiprobaltam, megpedig a CD-rol telepitett 5.1-RELEASE-t :)

Az elso benyomasok:
- Ati3D tamogatasrol fogalmam sincs (S3 Savage4 alatt neztem).
- Ugy egeszeben stabilabb mint amire szamitottam, gyarorlatilag az elso
make worldig bezarolag csont nelkul lefutott rajta minden, a tobbirol meg
nem tudok nyilatkozni, leven most fejezte be.
- Linux emulatoron keresztul az Opera tokeletesen fut rajta
- Egyszer (mozilla miatt talan?) osszeomlott az IceWM, illetve nem
osszeomlott hanem telesz**ta a kepernyot mindenfelevel, de a menuje igy is
mukodott es egy icewm restart kisegitette.
- desktopon szerintem mar at lehet ra terni, uzletileg kritikus
alkalmazasokat meg nem futtatnek rajta :)
- ellenben jovo heten, ha lesz egy kis idom, nekiallok mindenfele
daemonokat tesztelgetni rajta, ha valakit erdekel, kuldom az eredmenyeket
(bar gondolom paran mar tesztelgettek elottem) :))

Udv:

B0B