[BSD] mysql

LiRul lirul at hixsplit.hu
2003. Jún. 12., Cs, 11:37:04 CEST

On Thu, Jun 12, 2003 at 11:17:52AM +0200, Strublics Róbert wrote:
> Kiprobalva a query logot, az valoban tartalmazza a connection-t is.
> Mindenesetre nem teljesen ertem akkor a doksi megfogalmazasat (better
> performnace)...

Pedig teljesen egyertelmu sztem. Ha hasznalod a sima log opciot,
masodpercenkent pl. 10-20 query eseten igencsak megerzed a performance
csokkenest. Binary log eseten viszont nem kell azzal foglalkoznia a
daemonnak, hogy visszaalakitsa sima text-e az outputot, egyszeruen csak
kuldi kifele a binaris kimenetet, mindenfele formazas nelkul. Legalabb
is en egyszeru jozan paraszti esz alapjan erre gondoltam.

--
  LiRul                            http://www.hixsplit.hu/
  Un*x + HIX = hixsplit   Lehet, de nem erdemes nelkule...