[BSD] [OFF] Veszhelyzet

Hajdú Zoltán hajdu.zoltan at mku.hu
2003. Jún. 12., Cs, 11:33:48 CEST

On 2003. 06. 11., Kis Norbert has wisely spoken:

> Szerintem ahol a penz, ott az igazsag, legalabbis manapsag ezt
> tapasztaljuk nap mint nap. Akinek van penze, nemigen latom, hogy
> maceraljak, buntetik, ha valami nem egeszen szabalyos. Gondoljatok
> bizonyos trosztellenes perekre...
> Ezzel szemben probalja meg az 'atlagpolgar' ugyanezt +tenni... Arrol ne
> is szoljunk, hogy az atlagpolgarnak vajon ugyanaz a buntetes sulya, mint
> a penzesnek? Hiszen a ketto nem egeszen ugyanazt a terhet viseli.

azért nem kell mindjárt összeesküvést szimatolni, ahol a gonosz
gazdagok a jószándékú de szegény emberek ellen terveznek valami nagyot
és csúnyát. Ez uncsi.

A hw ipar meg azért suxx, mert most mindent tizedéért kell adni,
különben háborog a nép, hogy milyen drága minden. Anno, mikor sok
pénzt kértek el egy 40 megás hdd-ért, benne volt az a fém, aminek benne
kellett lenni. Most, hogy a 160 gigásat olcsón kell adni, valamin
be kell hozni az árát. Meg annak az R&D-nek is, ami félévente hoz
generációváltást a VGA területén. Az biztos, hogy a printer gyártók a
főgenyák klubjának kiemelt tagja, de printerre is lehet többéves
garanciás szerződést kötni, csak éppen többe kerül. Hát kérem, ez van.
Vagy olyan politikus bácsikat kell választani, akik ilyesmivel is
foglalkoznak a programjukban, nem csak koronaúsztatással vagy
eurotologatással.

bocs az OFF - ért

Üdv:

Hajdú Zoltán