[BSD] Milyen BSD

Adam Szilveszter adam at hif.hu
2003. Jún. 12., Cs, 08:17:03 CEST

Szia!

Nem akarlak gyozkodni, csak elmondom...

Medve Zoltan wrote:

> Naszoval laptopot 486-os laptopot meg nem hiszem, hogy
> 10-ert lehet kapni, mar ha lehet kapni hasznalt laptopot... En a
> legolcsobbat 20-ert  lattam (486 DX, 8 Mbyte Ram, 300 Mbyte
> HDD)
> Pentiumot pedig 40-ert  lattam akksi nelkul (P1-150, 12
> Mbyte Ram,
> 1 G HDD) - mondjuk az akksi nem is nagyon kell.

Erdemes nezegetni az online aprohirdeteseket. Pl. www.stop.hu/apronet.
Boltban veve tenyleg sokkal dragabb lehet. Es igen, lehet kapni hasznalt
laptopot. Mondjuk nyilvan az, hogy mennyi penze van az embernek ra, az
nagyon nem mindegy.

<...>

> Azonfelul ez a laptopom, ami most van,  ha nagyon szukseges,
> meg
> szivargyujto csatlakozorol is megy...

Ezt szerintem kb barmelyik tudja...

Ja es  amikor nem
> kell, csak
> betolom az agy ala...

Es ezt is, hacsak nem valami kulonleges helyzet all fenn! :-)

A 386-osra en is leginkabb a DOS-t ajanlanam, meg Linux eseten is
rengeteget lehetne csak szivni vele. Ilyen oreg hw eseten celszeru egy
vele egyidos sw-t hasznalni.