[BSD] [OFF] Veszhelyzet

Sebestyén Gábor gabor.sebestyen at freemail.hu
2003. Jún. 11., Sze, 09:55:43 CEST

On Wednesday, June 11, 2003, at 09:42  de, Miklos Magyari wrote:

> Egyik kollegam surgosen keresne Quantum Fireball lct 10 tipusu disk
> elektronikat, mert elsult az egyik ic. Persze informatikus, persze
> fontos adatok, persze mentes nincs.

Részvétem. Évekkel ezelőtt a GTS-nél hasonló módon szállt el egy
szintén Quantum vinyó. Igaz, ott "átszaladt" a tápon az áram és mindent
megsütött, ami értékes vagy drága :(

Próbálkozzon cimborád mondjuk valami nyilvános csecsebecse portálon
keresni ilyen vinyót. Akad ott valami alkatrész-őrült, aki t'án ad
olyan alaplapot.

Megjegyzem, az én közvetlen környezetemben már három Quantum vinyó
IC-je is kipukkadt. Rém büdös. :(

+1x részvétem és sok siker!

	Gábor

"Minden baj forrása az 1/x függvény."