[BSD] traffic shaping

Miklos Magyari miklos.magyari at eth.ericsson.se
2003. Jún. 10., K, 17:07:06 CEST

On Tue, 10 Jun 2003, [iso-8859-1] Hegedüs Ervin wrote:

> Hi,

> ugyan nem a kerdesre valasz, de a Squidnek van nagyon jo
> delay_pool rendszere, amivel ue-zt el tudod erni.
>
> nalunk bejott, kiralyul mukszik.
>
> Javaslom, nezd meg azt is. :)

hali,

egy dolog nem vili nekem ebben a delay pool-ban: ha mondjuk azt mondom,
hogy max. 1MB es mindenki max 64K, de ezzel egyidoben teljesen kihajtja az
1 megat egy csomo juzer, akkor azt nagyjabol felhasznaloszam
aranyosan leosztja a squid (mindenkinek adva mondjuk 20.4K-t), vagy ezt
nem tudja? Nekem ugyanis ez lenne a legfontosabb ficsor.

mami