[BSD] traffic shaping

Miklos Magyari miklos.magyari at eth.ericsson.se
2003. Jún. 10., K, 14:29:49 CEST

On Tue, 10 Jun 2003, [iso-8859-1] Hegedüs Ervin wrote:

> Hi,

> ugyan nem a kerdesre valasz, de a Squidnek van nagyon jo
> delay_pool rendszere, amivel ue-zt el tudod erni.
>
> nalunk bejott, kiralyul mukszik.
>
> Javaslom, nezd meg azt is. :)

kosz,

annak idejen neztem, de valamiert (arra mar nem emlekszem miert) ugy
lattam, hogy nalam ez nem jo megoldas. De ha nalad ez jol megy (es ha
emlekeim nem csalnak, nagyon sok user-ed van), akkor megiscsak
megkukkantom megegyszer.

udv,
mami

PS: a tanulsag kedveert meg mindig szivesen veszem a dummynet alapu
megoldast.