[BSD] Milyen BSD

Gabor Nyeki bigmac at home.sirklabs.hu
2003. Jún. 10., K, 06:29:38 CEST

On Tue, 10 Jun 2003, Medve Zoltan wrote:

zmedve>
zmedve> Van en nekem egy osregi gepecskem:
zmedve> 386SX, 4Mbyte Ram, 60 Mbyte HDD
zmedve>
zmedve> A cel:
zmedve> be tudjak mobiltelefonon vagy normal modemen tarcsazni
zmedve> barmely netszolgaltatohoz. Tudjam a laptoprol futtatni
zmedve> helyben az alabbiakat:
zmedve> SSH, Telnet, Ftp, Wget, Links vagy Lynx (Tokmind1, bar a
zmedve> Links jobb lenne a framek tamogatasa miatt.)
zmedve> Az se lenne hatrany, ha tudnek szoveges modbol nyomtatni es
zmedve> kellene
zmedve> min. 4 virtualis terminal.
zmedve>

NetBSDnek 4MB RAM, es 40MB HDD mar eleg, ha jol tudom.
A felsoroltak kozul a wget, a links es a lynx nem szerepel az
alaptelepitesben, de az ftp igen, ugyhogy ez a problema gyorsan
orvosolhato, ha mar a ppp mukodik.