[BSD] upgrade

Mórocz Tamás morocz at mail.nitrogen.hu
2003. Júl. 30., Sze, 11:42:13 CEST

Hi!

A jelzett problemaktol tartottam magam is ugy elso megkozelitesben.
Milyen alaprendszert javasolsz frissitesre? Az 5.0-at hasznalod azokkal
a szolgalrtatasokkal, melyeket en is frissiteni szeretnek?
Meg egy elvi gondom van! a rendszerem egy masik szerver ldap
szolgaltatasabol
authetikalja a felhasznalokat. Eleg nehez volt ezt osszehozni a jelenlegi
rend-
szeremben is, nem lesz gubancos egy frissitestol?
    Egy redszergazda. ;-(((

Szia:    Tom