[BSD] libltdl

Marton Kenyeres mkenyeres at konvergencia.hu
2003. Júl. 29., K, 22:29:57 CEST

On Tuesday 29 July 2003 16.55, Sebestyén Gábor wrote:

> Hát most ettől gondolkodóba estem ... jajj én szegény fejemnek, miért
> is akarok giFT-et fordítani FreeBSD-re ... :D
> Azért köszönöm!

En a mult heten forditottam, igy futtatam a configure-t:

CPPFLAGS=-I/usr/local/include LDFLAGS=-L/usr/local/lib ./configure

P.S.: Csak hogy megsporoljam a szivast valaki masnak:

Figyelem! Ez NEM mukodik:

LDFLAGS=-L/usr/local/lib CPPFLAGS=-I/usr/local/include ./configure

(Hogy miert, arrol gozom nincs)

Udv, m.

Marton Kenyeres - mkenyeres at konvergencia.hu
KVG Konvergencia Kft.