[BSD] bloatware?

Hajdú Zoltán hajdu.zoltan at mku.hu
2003. Júl. 23., Sze, 08:18:41 CEST

hello

most raktunk fel egy szervert, amin az Apache-t akarom majd használni
web kiszolgálóként. A NetBSD 1.6 default pkgsrc-ben 2.0.39 -es
változat van, de a legújabb 2.0.47. Mivel elég macerás idebenn
letölteni a distfile-okat, kézzel láttam neki otthon, és meglepődve
tapasztaltam, hogy a 4 megás .39-ből 6 mega lett a .47-re. Ez
kódszinten 20-28 mega, azaz a változás 8 mega tiszta kód. Mi az
isten van abban a plusz majd 50% kódduzzadásban? Nem hiszem el, hogy az
esetleges patch-ek kitennének 8 megát. Ha pedig olyan nagy volt a
változás, miért nem lett 2.1? Furcsa mindenesetre...

Üdv:

Hajdú Zoltán