[BSD] FreeBSD elso ranezesre :)

Demeter Bence bob at ngo.hu
2003. Júl. 16., Sze, 17:46:17 CEST

> Ezt a levelet meg linux alol kuldom, mert a frissen felrakott
> FreeBSD 5.1 Release alatt hulyeskedik a pppd. :( Kb 5 sec
> utan kilep v. status = exit1 hibauzi kisereteben.
A tovabbi szivasok elkerulese vegett inkabb hasznald a ppp programot :)
Handbook alapjan beallitva csodaszepen muzsikal PSTN, ADSL es mindenfele
vonalon (sima ISDN-nel sose probaltam).

> :( Valamint
> Miutan ez az 1. bsd amit eletemben felugyeskedtem a gepemre,
> nem tudom milyen eszkozok vannak a hangkartya beallitasara.
A kernelbe kellhet neki egy modul (pontosan nem tudom, de sb a
legvaloszinubb, bovebb info a /usr/src/sys/i386/conf/NOTES fajlban),
irasi jog kell a /dev/dsp device-ra, stb.

Udv:

BoB