[BSD] install problema

Adam Szilveszter adam at hif.hu
2003. Júl. 9., Sze, 11:20:49 CEST

Papp Tamas wrote:

> Tokeletes, mukodik siman, 5.1-gyel is.
>
> Hogy erted azt, hogy trivialis? Szamomra meg sehonnan nem derult ki,
> hogy a hints-ben szereplo ertekek kozul mi mit jelent.

Errol info ket helyen szokott lenni, vagy legalabbis kene, hogy legyen:

a NOTES fajlokban (ugye tudjuk, hogy ketto van most mar) es az adott
driver man-jaban. Jelen esetben az /usr/src/sys/conf/NOTES-ban lehet
infohoz jutni, ime:

# `flags' for atkbd:
#       0x01    Force detection of keyboard, else we always assume a
keyboard
#       0x02    Don't reset keyboard, useful for some newer ThinkPads
#	0x03	Force detection and avoid reset, might help with certain
#		dockingstations
#       0x04    Old-style (XT) keyboard support, useful for older ThinkPads

De valoban igaz, hogy nem minden eset ennyire szep egyertelmu.