[BSD] install problema

Miklos Magyari miklos.magyari at eth.ericsson.se
2003. Júl. 9., Sze, 09:06:44 CEST

On Tue, 8 Jul 2003, Papp Tamas wrote:

> Van nekem egy vadi uj FSC TX200-as szerverem, mylex raid vezerlovel,
> ha ez esetleg szamit vmit.
>
> Szoval remekul elindul a telepito, de amint bejon a sysinstall, elkezd
> nem reagalni a billentyuzetre, az kinyiffan. Probaltam az 5.1
> telepitojevel es 4.7-tel is. Ill. ha 5.1-nel safe mode-dal inditom a
> telepitest, vagy az ACPI disabled menuvel, akkor szepen elpanikol a
> boot folyamat kozeben vhol.
>
> Otlet, hogy mit tudok tenn?

hello,

nem tudom, hatha segit:
nekem Compaq Armada E500 notebook-on ugyanez volt a jelenseg es mar vertem
a fejem az asztalba es egyszer csak rabukkantam a hihetetlenul trivialis
megoldasra: az install elejen kernelkonfigot kell kerni, es a
billentyuzetnel a flags erteket at kell allitani 0x1-rol 0x3-ra...

Ez ilyenkor nem reseteli a keyboard-ot az elejen, ami nalam abszolut
jotekonynak bizonyult. 4.x szeriarol van szo, 5-tel nem neztem.

egy probat asszem meger.

udv,
mami