[BSD] Server config

Janos Mohacsi mohacsi at niif.hu
2003. Júl. 4., P, 12:18:53 CEST

Szervusz!
	Egy megjegyzes a NAT-olassal kapcsolatosan: Nem ertem, hogy miert
jo ez? Nem jelent nagyobb biztonsagot mint egy jol belott csomagszuro
tuzfal. Viszont nagyon sok fofajast okoz....
	Egyebkent NAT-olo/tuzfal gepeken nem futtatnak szolgaltatasokat.
Ezt en kulon valasztanam.

	A processzoral kapcsolatban: A Xeon-onos szerverek nagyon jol
mukodnek FreeBSD 4-STABLE alatt hyperthreadinggel.

	Ha az alkalmazasaid ki tudjak hasznalni a tobbproceszor elonyeit
akkor jobban jarsz szerintem egy 2 proceszoros geppel.

Janos Mohacsi
Network Engineer, Research Associate
NIIF/HUNGARNET, HUNGARY
Key 00F9AF98: 8645 1312 D249 471B DBAE  21A2 9F52 0D1F 00F9 AF98