[BSD] bsd dec3000re

Egervary Gergely mauzi at ego.expertlan.hu
2003. Júl. 1., K, 15:46:54 CEST

> full kezdo vagyok. kerdesem az lenne, h melyik netbsd-t tegyem fel
> dec3000/m300x-es gepre. letoltottem az 1.5.1-et, de hdd kapacitasa eleg khmm
> sovanyka (1G). ha leszedem az kernelforrast + pkgsrc.tar.gz-t, mar nemtom
> kicsomizni :-) mc telepites elkezdese utan make erroral elszal, df kimenete:
> /usr -105% free :-) letezik olyan bsd ami x-el gcc-vel, mc-vel :-) elfer

1 giga az rengeteg! egy (ésszerű) netbsd install (forrás nélkül) nem
hiszem hogy több lenne 200 megánál. 800 megára meg már csak ki tudod
csomagolni a kernel forrást :)

> max 300M-an? vagy maradjak digital unixnal? muszaly kulon /usr particio, v
> hagyam az egeszet egyben? mekkora swap ko" nekie? 96M ram van benne. csak
> otthonra kell netelni, + az alapokat megtanulni.

96M ram mellé - ha nem használsz X-et és egyéb memóriazabláló őrületeket,
akkor még swap sem kell. de legyen mondjuk mégegyszer 96 mega.

ha a diszk szűkös, otthonra mehet minden egy partícióra.

--
Egerváry Gergely
<egervary at expertlan.hu>