[BSD] webmail

Morpheuse morpheuse at hysteria.hu
2003. Dec. 29., H, 20:17:01 CET

Hi!

Mostanaban raktam fel egy postix-mysql imap pop3 mailszervert es probaltam keriteni hozza valami normalis webmail feluletet de nem talaltam semmi hasznalhatot ami igenyesnek tunt (openwebmail) az nem tamogatta Maildir formatot es imapet pop3at igen de annak nem sok hasznat veszem itt, ami pedig tamogatta imapet az hát mondjuk ugy nem valami szép, uj design huznirá pedig nem sok kedvem van.
Tehat az lenne a kerdesem/keresem hogy tudtok-e valami hasznalhato webmailt nekem ajanlani?

Valaszotokat előre is köszönöm!

--------- következő rész ---------