[BSD] umount

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2003. Dec. 27., Szo, 22:41:33 CET

Na most akkor tegyuk tisztaba a dolgot... jailrol beszeltunk egesz eddig?

On Sat, Dec 27, 2003 at 09:30:35PM +0100, Papp Tamas wrote:
> Hamar itt tartunk, lenne meg 1 kerdesem. Mitol lehet, hogy hiaba lovom
> le a jailt (jailer-t hasznalok), a jls szerint nem tunik el a jail.
> Ujrainditva a jail-t, ujraletrejon, es mar soxor latszodik a jls-ben:)

Mert akkor itt lesz a problema. Ha a jail nem lep ki, akkor persze
nyilvan a devfs is mountolva maradhat.

Hogy miert nem tunik el, azt nem tudom... valaki olyantol kellene
kerdezni aki hasznal jailt. Plusz a szokasos $50,000 kerdes: ugye nem
gondoltad komolyan, hogy kitalaljuk gondolatatvitellel, hogy milyen
verziot hasznalsz a FreeBSD-bol? :-)

--
Udvozlettel:

Adam Szilveszter