[BSD] umount

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2003. Dec. 27., Szo, 21:19:11 CET

On Sat, Dec 27, 2003 at 09:06:35PM +0100, Papp Tamas wrote:

> Persze, azt is neztem, de semmi;)
>
> Mindenesetre ezt megoldotta egy umount -f, de azota krealtam uj
> problemat:)
>
> "Veletlenul" toroltem egy dev konyvtart, amiben meg be volt mountolva
> a devfs.
>
> Igy utolagosan hogy tudom umountolni reboot nelkul?:)

Hat ha a kerdes az volt, hogy hogyan lehet umountolni a devfs-t akkor
szerintem sehogy. :-) De minek is. Ha az, hogy hogyan lehet umountolni
egy device-t aminek a node-ja abban a letorolt konyvtarban volt, akkor
egyszeru, mert a devfs alatt a node-ok dinamikusan jonnek letre ahogyan
kell, tehat eleg csinalni valamit veluk es ujra ott lesznek.

Udvozlettel:

Adam Szilveszter
Budapest
"Siessen haza! A BSD mar otthon van!"