[BSD] gratula

Haraszti Gábor harasoft at harasoft.hu
2003. Dec. 27., Szo, 12:27:53 CET

Én is a HTCC végbelén :) lógok, de itt már legalább van ADSL.
Persze 40 rúgó beugróval, havi 18 ezerért egy 384/64-esnek mondott vonal.

Jut eszembe: Reklamáltam a szolgáltatónál, hogy a vonal éppen 64k-val
tud kevesebbet, mint a meghirdetett, mire közölték velem, hogy ATM
szinten megvan a 384 és le vagyok sz*va. Ez így korrekt?

üdv: Hara