[BSD] szinkronizacio

Mohacsi Janos mohacsi at niif.hu
2003. Dec. 17., Sze, 10:59:35 CET

Szervusztok!
	Ha jol ertettem, akkor automatikus megoldasra vagytal, de az rsync
igazabol nem tul automatikus. Ha megelegednel egy manualis megoldassal,
akkor az unison programot ajanlanam lasd: net/unison portot FreeBSD-n.
Vagy http://www.cis.upenn.edu/~bcpierce/unison/

Eleg jol mukodik, tobb mint 2 eve hasznalom mentesre, fajl
szinkronizalasara. Ket hatranya van:
- Legjobban manualis modban hasznalhato
- Ket iranyu a szinkronizacio - 3 eseteben panaszkodik az elejen (2
profile-t kell csinalni).

Udvozlettel,

Janos Mohacsi
Network Engineer, Research Associate
NIIF/HUNGARNET, HUNGARY
Key 00F9AF98: 8645 1312 D249 471B DBAE  21A2 9F52 0D1F 00F9 AF98