[BSD] ipsec+racoon vpn]

Potoczky Andras andras007 at freemail.hu
2003. Dec. 17., Sze, 10:24:23 CET

Szia

>  Ez a mi esetunkben nincs, mivel racoont hasznalunk.

Nos en amikor ezt eloszor belottem sok doksit olvastam es ezt a nehany
sort javasoltak betenni.

>  Gyarival is ugyanezeket a warningokat produkalta, es a kezzel megnyirbalt
>  konfig eseten is.

Szerintem probald ki betenni meg azt is. Nekem ez is megvan, racoon is
megvan es mukodik,
  nem jon semmi hiba es kb 1 eve uzemel egy ilyen kapcslat.

Ja meg annyit, hogy a kernelbe a kovetkezoket forditottam:
options		IPSEC
options		IPSEC_ESP
options		IPSEC_DEBUG

Modulbol semmi.