[BSD] szinkronizacio

Polya Balazs polya at haxelero.hu
2003. Dec. 16., K, 19:25:22 CET

On Tue, 16 Dec 2003, Attila Bardi wrote:

> rsync + ssh a Te baratod.

Az rsync-et nezegettem (lehet hogy nem elegge) de az olyannak tunt hogy
megkell adnom egy forrast es egy celt es a celt a forrashoz
szinkronizalja. Esetemben meg lehet hogy a cel konyvtarban van az ujabb
tartalom mert mind2 valtozhat.

>Ez csak az ún. "distributed file system" tudja. (meghát rsync, de ezzel
>nem
>csinálnám)
>pl.: AFS
>
>FreeBSD-n asszem egyetlen "használható" project van, a Coda.
>Azért készülj fel, hogy kicsit körülményesebb mint egy NFS export.
>
>Ps.: Ha sikerült megcsinálni, v. tudsz mást, örülnék ha megosztanád
>velem/velünk.
>
>Bognár Zsolt

igen nekem valami egeszen hasonlo dolgog kellene mint a windowsos DFS
vagyis inkabb mint a File Replication Service

egy csunya gondolatom volt - csak ahoz kellene meg egy gep raadasul egy
windowosos  - mind2 konyvtarat NFS-en kiexportalni egy windowsos gepnek
es utanna az megcsinalna.

Polya Balazs