[BSD] sendmail kifele

Mohacsi Janos mohacsi at niif.hu
2003. Dec. 9., K, 15:31:18 CET

On Tue, 9 Dec 2003, Bacsek Lajos wrote:

> Hello,
> szeretnem, ha egy gateway-rol a sendmail kifele tudna uzeneteket kuldeni,
> de az Axelero mailservere nem fogadja azokat, mert egy nem letezo domain
> lesz a felado (root at akarmi.intra).
>  Arra gondoltam, megmondom a sendmailnek, h hazudjon egy akarmilyen letezo
> domaint, de meg ez sem sikerul. Hol mondhatom meg neki, sendmail.cf melyik
> sora ?

Jo uton haladsz a SPAM business fele! Nagy valoszinuseggel, ha csak
hazudni fogsz valamit kifele, akkor vissza fogjak utalni a leveleidet.
Hasznald azt a cimet, amit a tenylegesen is kaptal ppp-n. Ha from mezo
kitolteserol van szo, akkor <felhasznalo at axelero.hu> a jo megoldas.

Ha az axelero-t rabirnad relay-re akkor nagyon ugyes lennel....

Udvozlettel,
	Mohacsi Janos