[BSD] [kezdo] SSH

Kovago Zoltan kz143 at hszk.bme.hu
2003. Dec. 9., K, 11:43:03 CET

> OK. Akkor most nezd meg, hogy miert nem talalja meg a kulcsaidat (ld a
> home konyvtaradban az .ssh alkonyvtarat mind az indulo mind a celgepen)
> Ugyanis egyelore ezeknek nincs nagyon nyoma a logban.

Opsz. Azt hiszem felreertettuk egymast. A kulcs megvan, en pakoltam el az
.ssh konyvtarbol. Ugyanis a kulcsos belepessel nem volt semmi problema, az
csont nelkul mukodott. A celom az volt (van), hogy kulcs nelkul _ne_
engedjen be...sehogy...jelszoval _se_. Es ez az, ami nem megy. Szoval per
pillanat az a problemam, hogy beenged az SSH szerver a gepemre :-)

udv,
--
kz

 -.= That'S aLL foLKs =.-