[BSD] Mailman, attach-strip

csaba.kollar at enternet.hu csaba.kollar at enternet.hu
2003. Dec. 3., Sze, 18:19:10 CET

Sziasztok!

Mailman -el kene a kovetkezot megvalositanom:

Erkezik egy level egy listara, csatolva hozza mondjuk egy jpeg
kep. A mailman levagja a csatolt filet, es a level torzsebe beszur
egy url -t ami a jpeg -re mutat.
Ekozben persze a csatolt filet a megfelelo konyvtarba masolja,
ahonnet weben keresztul elerheto.

Namost a digesteknel ezt alapbol csinalja, gyonyoruen. Viszont a
"sima" leveleknel nem, illetve nem talaltam ilyen opciot
(digestnel sincs opcio, default csinalja).

Ket kerdesem van tulkeppen:

1 - Ra lehet beszelni valahogy a malimant, hogy a nem-digest
    leveleknel is megcsinalja az attach levagasat/webre-kirakasat?
    Ha igen, hogy?

2 - Tudtok ajanlani valami scriptet vagy egyeb eszkozt erre?
    Tehat valami olyasmit, amit berakhatok a mailman ele, es
    elintezi ezt a dolgot.

Tudom hogy van mas listakezelo ami megoldana a dolgot (pl
ecartis), de engem elsodlegesen egy mailman -es megoldas
erdekelne.

Elore is koszi a valaszokat,

bye,

--