[BSD] notebook usb keyboard

Till Janos tillj at npp.hu
2003. Dec. 1., H, 13:28:19 CET

On Mon, Dec 01, 2003 at 01:14:15PM +0100, adam at hif.hu wrote:

> Szoval van egy "rendes" is? Es az is be van dugva? Mi van ha kihuzod es
> ugy bootolsz az usb-ssel?
>
> Szerintem az a gond, hogy csak egy billenytuzet lehet aktiv egyszerre.

notebook a kis dragam, igy a ,,rendes'' az a beleepitett klaviatura,
amirol azt kell tudni, hogy szokas szerint a billentyuk merete es
elrendezese nem egyezik a normal klaviaturakeval es igy gyakorlatilag
hasznalhatatlan. kikapcsolni nem lehet :-(

nevetseges az a dologban, hogy az ugyanezen a gepen levo w2k siman
megette az usb klaviaturat, meg csak nem is nyivakolt, hogy uj
hardver, mittomenmi. csakhogy a win alatt nem lehet dolgozni, de majd
doomozok jokat :-)

mindegy, koszi a segitseget, vszleg tenyleg nem lehet egyszerre ket
billentyuzetet hasznalni.

udv
TJ