[BSD] Bootolasi gond

Adam Szilveszter adam at hif.hu
2003. Aug. 27., Sze, 11:45:53 CEST

Szia!

rhiannon wrote:

> Van egy ARS2012E nevu ketyere ami SCSI to IDE szerkezet. Sikerult is
> felraknom az igy letrejott diskre a rendszert de botolaskor az tortenik,
> hogy kiirja "Default: F1" es innen nem megy tovabb. Nem igazan talaltam
> semmilyen irast ilyen hibarol. Mit rontottam el? Remelem ertheto amit
> leirtam.

Hasznos lenne ha esetleg a telepites soran kiadott dmesg-bol ki tudnad
masolni az adott eszkozokre vonatkozo sorokat. (Eleg ha csak siman
bebootolod install floppyrol vagy CD-rol nem kell tenylegesen
installalni) valahol az ad*, az ata* sorok kellenek meg persze az
amelyikben a kontrollered szerepel.

A gond valoszinuleg vagy az, hogy rossz helyen van a FreeBSD particio
(BIOS limitacio) vagy a kontroller BIOS egyebkent problemas a FreeBSD
szempontjabol. Hova telepitetted a FreeBSD-t? Lemez elejere?

A masik: ujabb verziot nem tudsz megprobalni? Mondjuk 4.8-at.