[BSD] USB eszközök - helyett flame

Gabor Suveg gabor at suveg.hu
2003. Aug. 26., K, 01:03:49 CEST

Rédei <redei at freemail.hu> írta/wrote:
> Hoppá, ez a sok indulat.
>
> Üdvözlettel (azok számára, akik megérdemlik),
> Rédei Zolán - alias SenkiT
>
> helyesen:
> Rédei Zoltán - alias Senki
> (a T az a TM lett volna - ilyenek a szabványok...khmm
> Most jut eszembe, ezt is tudnom kellett volna a többi kódtáblával
> együtt.b?sz? meg!)

na ez az a pont, ahol hozzaszolok en is.

T. Rédei.

1. a stilusodon gyorsan valtoztass, ne vard meg, amig az admin megteszi
helyetted.

Most gondolhatod, hogy sok arrogans bsd user van itt. Megsugom, neked:
ezt csak te erzed, ezen a listan, csak hozzad hasonlo hozzaszolasok miatt
szokott a stilus az altalad - talan megszokott - hasznalt stilusra
csokkenni. Tudom, hogy nem veszed eszre, de az indulat benned van.

2. sajnos olyan emberek misositesz olyan hangnemben, akit NEM ISMERSZ.
es megsugom: Ok SOKAT TETTEK BSD (es mas opensource fejlsztesert).
Sajnos ez megszokott dolog, hogy idoszakonkent jon egy-ket - ahogy
magadat is nevezted - senki, es elkezdi szidni a lista tagjait, akik
a tamogatast a szabadidejukbol teszik. Ugye vegignezted az arhivumot?

Aruld mar el, hogy te mit keresel ezen a listan?

ez nem a *-flame lista. az mas.

--
best wishes,

Gabor Suveg <gabor at suveg dot hu>

Magyar BSD Egyesület >> www.bsd.hu << Hungarian BSD Association
Unix isn't just  #include <linux.h>,  i386,  ILP32,  ELF,  ...!