Vá: Re: [BSD] Re: flame

Strublics Róbert strublicsr at vivendi.hu
2003. Aug. 22., P, 12:21:16 CEST

Udv,

Sajnos (esetleg szerencsere) nem olvastam vegig ezt a jonehany flame levelet.

Azaltal, hogy segitseget kersz olyan emberektol, akik hasznaljak es/vagy szeretik a BSDi -t, nem kellene hulyesegeket beszelned.

Ha bemesz egy boltba, ahol kozlod az eladoval, hogy "a masik boltban finomabb a kakao, csinaljatok Ti is olyanra", akkor nemtudom, hogy attol mit varsz.

Magasrol leszarom, hogy linuxon, windozon, akarhol mit es hogy csinalnak. Ha ott mukodik a fenykepezod, akkor hasznaldd azzal.

Miertnem reklamalsz, amikor az M$ reklamozza, hogy stabilabb, meg gyorsabb, meg faszabb, stb. es megsem az !?!??!

Miert nem reklamalsz amikor a suse, redhat, akarmi veri a mellett, hogy ilyen meg olyan es megsem az ?!

Masreszrol azt gondolom, hogy nem ide kellene akkor sem reklamalni, mert ezek az emberek nem vertek a melluket, hogy dekurvajo az USB.

Az meg, hogy "nezzenek bele a linux kernel forrasba" inkabb ne beszeljunk.

Masreszrol szerintem ezt a flame akarmit befejezhetnenk, vagy keressetek Neki forumot.

udv:

--baggio

Halihó!

2003. augusztus 22. 10.19 dátummal Hajdú Zoltán ezt írta:
> Azért azt vegyük figyelembe, hogy lehet bármilyen tuti az USB
> implementáció, ha épp az adott hardver NEM 100% szabvány szerinti.
> Amióta a gyártók rákaptak, hogy a funkcionalitás felét a driverbe
> pakolják windows alatt, azóta igencsak keserves a független fejlesztők
> élete.
  Ismét elmondom... Linux alatt szépen megy. Semmi köze a Windows alatti
driverekhez a kirohanásomnak. Egyszerűen annak adtam keserű szájízzel
hangot, hogy a nagy melldöngetés mögött nincs konkrét megvalósítás.
  Semmi olyan gond nincs, hogy ne lenne szabványos. Ismét elmondom, hogy
nem kell Windows esetén semmi driver, illtve Linux alatt is legalább
másfél éve gond nélkül megy.

> Ez éppen olyan, mintha azon problémáznál, hogy büszkék a srácok
> a soros port meghajtójukra és a chat/ppp alrendszerre, de valahogy a
> te winmodemedet (amit ugye Fantasztik 56K Szuper PCI Internal Modem
> -ként reklámoznak a dobozon) valahogy nem hajtja meg a BSD. Na ja.
  Messze nem ez a helyzet. Nem értem, honnan veszed, hogy nem
,,szabványos'' az eszköz USB mass stroage része... próbáltad? De tegyük
fel, hogy tényleg nem szabványos... akkor miért van az, hogy egy másik
free rendszerben másfél éve működik? Talán a melldöngetés helyett (és a
fél oldalt elfoglaló sok-sok szponzor felsorolása helyett) talán
belenéznének abba a forrásba... de hát minek. Ha Linux a múlt hét óta
tudja, akkor nem érdekelne, mert egy hét kevés idő... de másfél-két év az
sok!
--
Frank O'Yanco -=- +36-70/312-1856 -=- ICQ: 49179141
FreeBSD (current stable branch) - Toshiba Satellite 1410

BSD levlista
BSD at hu.freebsd.org