[BSD] Re: flame

Hajdú Zoltán hajdu.zoltan at mku.hu
2003. Aug. 22., P, 12:10:52 CEST

On 2003. 08. 22., Auth Gábor has wisely spoken:

>   Szóval egyszerűen arról lenne szó, hogy a Linux kernelben található
> kivétellistát átmásolják, kicsit megformálják, hogy menjen és mindenki
> békében van... még ők is, mert nem kell annyi levelet elolvasniuk, hogy
> mi nem megy... ha egyáltalán elolvassák.

Mondjuk a BSD fejlesztők sem ártatlan lelkek ám, én nem vagyok
rendszerprogramozó, és ezért nem értem, hogy az APM ideje alatt, ami
azért átfogott vagy 5-7 évet, miért nem sikerült egy BSD oprendszerben
sem normális és teljes APM támogatást megvalósítani. :)

Üdv:

Hajdú Zoltán