[BSD] Re: flame

Auth Gábor franko at mail.rgstudio.hu
2003. Aug. 22., P, 11:29:41 CEST

Halihó!

2003. augusztus 22. 11.16 dátummal Hajdú Zoltán ezt írta:
> Akkor leírom mégegyszer. Nem bonyolult, menni fog. Az USB alrendszer
> úgy kezeli le a nem szabványos USB hardvert, hogy van egy quirk
> felsorolása, amibe beírják, hogy mi az adott hardver kínja. Pl.:
  Értem én... :)

> [...]
> beleírta mindezt a sok szart, a win98-ba mondjuk nem, ezért oda kell
> driver lemez. A Linuxos közösség köreiben is tömegesen fordul elő ez a
> kamera, és volt valaki, aki vette a fáradtságot, hogy megírja azt a 2
> sor C kódot és beküldje a fejlesztőknek. A FreeBSD esetén, akik a
> NetBSD -től vették át a tényleg pöpec USB kódot, hogy hogy nem, még
> nem volt senki, aki ezzel foglalkozzon, ezért ez a hősi feladat rád
> vár. És lőn, akkor már a BSD is tudni fogja. Talán nem kellene a
> fejlesztőket szidni azért, mert TE nem tudsz valamit, bocs.
  Namost... én ezt mind értem... viszont én azt elvárnám a BSD-USB
fejlesztőktől, hogy abba a pöpec USB alrendszerbe beletegyék a linux-os
kivétellistát... igazán nem lenne nagy dolog... A helye biztos megvan, a
szintaktikája biztos megvan, ami nincs meg... hát a kedv és az
elhatározás.
  Szóval egyszerűen arról lenne szó, hogy a Linux kernelben található
kivétellistát átmásolják, kicsit megformálják, hogy menjen és mindenki
békében van... még ők is, mert nem kell annyi levelet elolvasniuk, hogy
mi nem megy... ha egyáltalán elolvassák.
--
Frank O'Yanco -=- +36-70/312-1856 -=- ICQ: 49179141
FreeBSD (current stable branch) - Toshiba Satellite 1410