[BSD] USB eszközök

Auth Gábor franko at mail.rgstudio.hu
2003. Aug. 22., P, 09:03:22 CEST

Halihó!

2003. augusztus 21. 09.07 dátummal Kovács János ezt írta:
> mivel a topic USB még mindig: nemkell elmenni a guglira, a HP knolidzs
> détabeze is szól róla, hogy nem teljes USB implementálás van a gépekben.
> (Nem az OS relatedben kell keress, hanem a Can I use other printer with
> my photosmart... -ban)
  Értem én, de mi köze a PTP protkollnak a UMass protkollhoz? A
nyomtatóhoz hozzá lehet kötni egy másik kábel segítségével és számítógép
nélkül lehet nyomtatni képeket... de ez PTP-n keresztül történik, ez nem
is érdekelt engem... ez nem megy Linux alatt sem... de ennek semmi köze
az UMass protokollhoz.
--
Frank O'Yanco -=- +36-70/312-1856 -=- ICQ: 49179141
FreeBSD (current stable branch) - Toshiba Satellite 1410