[BSD] Re: flame

Auth Gábor franko at mail.rgstudio.hu
2003. Aug. 22., P, 07:26:17 CEST

Halihó!

2003. augusztus 20. 16.56 dátummal Szalay Tamas ezt írta:
> szerintem pontosan ezt kerte szamon auth gabor is, joggal. en azt
> veltem kihallani, h neki is nagyobb torest okozott a fejlesztok
> allitasa es valosag kozott feszulo ellentet, mint a konkret nem
> mukodes. (ezt persze azert gondolom igy, mert nekem is ez fajna
> jobban.)
  Igen... :(
  Nekem pontosan ezek ,,fájnak'' igazán. Ha azt írják, hogy van USB, de
többnyire nem megy, akkor nem kapom fel a vizet, hanem bólintok egyet
lelkileg, és túlvagyok rajta. De amikor hivalkodóan felsorolják a
szponozorokat, meg verik a mellüket, hogy milyen jó az USB támogatás...
aztán egy ilyen egyszerű eszköz sem működik... hát... szóval senki ne
mondja, hogy ingyen és szórakozásból fejlesztik... :/
--
Frank O'Yanco -=- +36-70/312-1856 -=- ICQ: 49179141
FreeBSD (current stable branch) - Toshiba Satellite 1410