[BSD] Re: flame

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2003. Aug. 21., Cs, 13:35:32 CEST

H.

Bar kezdhetnek okosabbat is az idommel, mint hogy egy ilyen subjectu
threadbe beleszoljak, de... az ember esendo.

A Knoppix nekem rendszerhelyreallito CD-nek nagyon bejott, a kedvencem a
c't magazin csinalt belole egy olyat, hogy bootolhato CD-n egy linuxos
f-prot is helyet kapott, es csinaltak neki egy user-friendly dialogos
frontendet, a virus signature-k frissitese tortenhet floppy-rol vagy
netrol ha fel tudod konfigolni a halokartyat. Igy nemcsak guru foorvosok
tudjak hasznalni es ez egy elony ha az utobbiakbol keves van. Igaz ott
X-rol szo sincs :-)

On Thu, Aug 21, 2003 at 12:17:05PM +0200, Norbert Bajcsi wrote:
> P.S> Miert a windows alatt pl. az Nvidia ? detonator ?
> Hagyszor kell ujat keresned , hogy valami muxon ugy ahogy kell ? Mindegyik
> detonator mas, es minden par hobnapban ujabb es ujabb van. stb ...

Ez a tema mar tobb mint unalmas. Kb arra emlekeztet, mint amikor egy
tuningolt Porsche es egy buszberlet osszehasonlitasa zajlik es arrol
vitazunk, hogy "melyik a jobb". Mert ugye a tuningolt verdabol ki lehet
hozni az elvileg lehetseges maxot, akar azon az aron is, hogy a
biztonsagos mukodes felteteleit is "lazan" veszed. Amikor megy, akkor
felelmetesen jo es kiraly erzes es meg a lyanyok is csakugy rajzanak
korulotted, szoval az elet csodas. Amikor meg reggel a lakasomtol nehany
meterre levo Mozaik utcai feluljarnal egesz Csillaghegyig er vissza a
sor, akkor a full extras verdat siman lenyomja a HEV es meg parkolot se
kell neki keresnem a Batthyany teren. Cserebe a BKV penztarnal nem adnak
oriasi eleterzest a berlet melle es csak az ellenorok dongenek
korulotted, az elet megis kiraly. Vegyuk mar eszre, hogy a dolgoknak
funkciojuk van. Arra jok es nem masra. Az X nem arra jo, mint a
windowsos DirectX. (Bar az X benne van a neveben). Aki azert hasznal
szamitogepet, mert kiraly erzes, az nezzen tukorbe, mielott komoly lelki
torzulasokat szenved el. (ld tamagotchi)

Udvozlettel:

Adam Szilveszter
Budapest
"Siessen haza! A BSD mar otthon van!"