[BSD] Re: flame (desktop) MAS!

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2003. Aug. 21., Cs, 11:47:30 CEST

Szia!

On Thu, Aug 21, 2003 at 11:19:44AM +0200, Gabor.Zelenak at hungarocontrol.hu wrote:
> volna itt egy kis problema - csakhogy vegre
> kilabaljunk a susnyakosbol - irtam jo ideje
> egy nagyobb lelegzetu perl scriptet. logokat
> dolgoz fel, gyakorlatilag a gyari modulokat
> hasznalja. tehat semmi extra nincs benne.
>
> a minap egy masik gepen inditva a kovetkezo
> - nekem nem sokat mondo hibauzenettel nem indult el:
> Missing $ on loop  variable at <script> line NNN
>
> megneztem, semmi jele az illeto jeloles hianyanak
>
> csupan a verzio az a mi valtozott a ket inditas
> kornyezetet illetoen

Marmint a perl verzio vagy a modul(ok) verzioi voltak masok igaz? Nos,
akkor megvan a valasz, illetve meglehet... sajnos nincs mas hatra, mint
megnezni mi valtozott. Regebbi vagy ujabb mint amin eddig hasznaltad?

> na, most lehet anyazni :)))

Miert attol megy? Jo, mert akkor gyorsan megvagyunk a fixelessel...

ZRT!%(TEW("TT"(=QT(EUTU!!!!

Most mar remelem jo.:-)

Udv:
Dr. Sz., daemonologus foorvos.:-)