[BSD] USB eszközök

Auth Gábor franko at mail.rgstudio.hu
2003. Aug. 19., K, 11:27:21 CEST

Halihó!

2003. augusztus 19. 10.53 dátummal Hajdú Zoltán ezt írta:
> Azért minderre van egy nagyon pöpec megoldás: nem kell BSD-t
> használni. Ott van a Windows 98/2k/XP akármi, ami esetében az MS igen
> sok pénzt öl abba, hogy a kedves user ha bedugja az ElektorWorld-ös
> ócsó digi kameráját, akkor egyből láthassa a kedvenc kutyusáról készült
> képeket.
  Így is van... ezért hagytam meg az XP-t is... viszont, mivel szinte
minden megy BSD alatt a laptopon (leszámítva a hw3D, a modem és az infra
kapcsolatot), azért jobban szeretek ez alatt dolgozni... főleg, mert
részben BSD szervereket kell karbantartanom... és így ugye kényemes
BSD-ről hozzáférni.

> Mostanság a Linuxot körülvevő cégek is ebbe invesztálnak, így
> ott is mehet a desktop örömködés. A BSD esetében viszont a srácok sokat
> dolgoznak azért, hogy a rendszerük a lehető legjobb szerver (!!!)
> rendszer legyen, és lehet, hogy a dzsunka HP támogatás nem a first
> priority.
  Én értem ezt, nem is ezen akadtam ki, hanem azon, hogy a BSD-s srácok
szerint kurvajó az USB támogatás, illetve ez a dolog 2 éve már működik
más (teljesen szabatosan átjárható) rendszerben. Nem hiszem, hogy akkora
megerőltetés lenne egy kicsit is belenézni a linux forrásba, minthogy
hivalkodni az oldalon, hogy mennyien szponzorálják a projektet és milyen
jó dolgokat tudtak megoldani.
 Most kihangsúlyoznám mégegyszer: nem az a gondom, hogy nem megy... ezt
megszoktam linux alatt is, hogy nem megy minden. Hanem az, hogy linux
esetén megy...

> Ezért ha valaki desktop módban kívánja használni a gépét, elvárnak
> annyit, hogy ne anyázza le őket, hanem vegye a fáradtságot, és nézzen
> bele abba a kibaszott forrásba, ahol pár sor beírásával (quirks,
> ugye), az ő kis digitális drágaszágát is beüzemelheti.
  Mi köze ennek a umass modulhoz?

> További sok szenvedést a desktop mode BSD-hez:
  Köszi! :)
--
Frank O'Yanco -=- +36-70/312-1856 -=- ICQ: 49179141
FreeBSD (current stable branch) - Toshiba Satellite 1410