[BSD] USB eszközök (fwd)

Auth Gábor franko at mail.rgstudio.hu
2003. Aug. 19., K, 09:33:55 CEST

Halihó!

2003. augusztus 19. 09.25 dátummal Miklos Magyari ezt írta:
> az nem is olyan sok, szittam en mar sokkal nagyobbat is :)
  Szívni szívtam én is többet, de általában sikerült szépen megoldani a
dolgot... :)

> Ha 4.x-es szeriarol van szo, probald ki azt a modszert (kernel peccs),
> amit beirtam a szabad szoftver tudasbazisba. Kar, hogy az URL-re nem
> emlekszem, de valaki majdcsak megmondja...
  Háát... igazából nem kell életfontossággal (max bebootolok XP-vel, ha
kell), mert a hugomé a digit gép (nála van Suse8.0), csak az zavart, hogy
a BSD USB oldalon verik a mellüket, hogy überfasza az USB, csak éppen nem
működik... :/
--
Frank O'Yanco -=- +36-70/312-1856 -=- ICQ: 49179141
FreeBSD (current stable branch) - Toshiba Satellite 1410