[BSD] Lassú winyok

Hajdú Zoltán hajdu.zoltan at mku.hu
2003. Aug. 19., K, 08:10:28 CEST

On 2003. 08. 18., Morpheuse has wisely spoken:

> Hi!

> Az lenne a banatom hogy van egy webserverem amin rengetek
> kep van egy 2*10GB raid0 as tombon. Es ez annyira lassu
> hogy winyonkent atlagosan 1.2Mbyte/s a sebeséguk feljebb nem
> is megy es a bsd
> szerint 100% a kihasznaltsag a lap megjelenitése is szornyen
> lassu ertem ez alat hogy tobbmint 1perc es csak par kep van
> rajta igaz egyszerre tobb százan nézik.

Egyszer írjunk már egy help-howto -t, amiben megkérjük a kedves
luser-t, hogy amikor segítséget kér, legalább arra vegye a
fáradtságot, hogy az OS típusát, a hw fő részleteit és hasonlókat
leírja. A kérdésspecifikus részletek gondolom egyébként is luxus...

Üdv:

Hajdú Zoltán