[BSD] cyrus + mysql

Papp Tamas tompos at martos.bme.hu
2003. Aug. 17., V, 20:35:05 CEST

hali!

Ket kerdesem lenne igazabol.

1. Miert jo nekem, ha cyrust hasznalok, es nem mondjuk couriert, ha
ashared folderekre nincs szuksegem. Ilyen elonyokre lenne igazabol
szuksegem, hogy a felhasznalok maguknak tudjak allitgatni a mailszuro
szabalyokat. Ezt ugy tudom, hogy a cyrus-nal megoldhato, csak epp azt
nem tudom, hogy a cyrus vmi sajat protokolljan keresztul ezt megoldja
(megoldhato vhogy, de biztonsagosan), esetleg eleve az sql-ben turkalva,
vagy a httpd fog piszkalni nativan a filrendszeren. Ez utobbit
szeretnem elkerulni.

Szoval elonyok (esetleg hatranyok erdekelnenek). Mert ha igazan
kulonosebbet nem talalok, akkor inkabb a couriert rakom fel, azsokkal
egyszerubb.

2. Kellene a cyrus-nak a pam_mysql. De a ports-ban levo mindenkeppen
dependel a 3-as mysql-re, csak azzal fordul. Az viszont most epp
broken...
Talalhato esetleg vhol patch, hogy forduljon 4-es mysql-lel is?

10x

tompos