[BSD] acpi furcsasag

Adam Szilveszter adam at hif.hu
2003. Aug. 4., H, 14:29:26 CEST

Szia!

Pocze Balazs wrote:

> A minap erdekes dologra lettem figyelmes: a notebookomon 5.1-es FBSD-t
> hasznalok.
> Az a furcsa, hogy ha lecsukom a notebook tetejet,  akkor szepen leis
> megy suspendbe, ahogy az elarhato tole.

Szerencses ember. Mikor utoljara probaltam akkor a resume-ra lefagyott.
Nem tetszik. :-)

> Ujra bekapcsolom. Szepen elindul, a konzolra szort megjegyzesei szerint
> minden OK.
> Nade! Ha megint lezarom, akkor mar nem suspendel... ez mtol elhet?

Sajnos az ACPI tamogatas folyamatosan fejlodik. Amellett elegge sok
hardveren nem tokeletes maga a gyari megvalositas sem. Ezert azt
javaslom, hogy keresd a kinti freebsd-mobile lista archivumat a
noteboookod pontos tipusaval, hatha lelsz valami tapasztalatot.