[BSD] apache problema

Gabor Suveg gabor at suveg.hu
2003. Aug. 4., H, 13:05:05 CEST

Adam Szilveszter <adam at hif.hu> írta/wrote:
> Ezt eppen g at bor irta, de rajta kivul kb egy millioan :-) :

> huh. Ugy latszik, a kormanyszovivok stilusaban "erzekelheto nemi
> erdeklodes". :-) Na jo. Akkor ha megoldhato, akkor szivesen tartom
> "eloben" is (ez ugyben kerdeznem az MBE jelenlevo korifeusait, van-e
> valami alkalmas rendezveny etc keszuloben) de ha nem vagy ezek mellett
> parhuzamosan is, kozzeteszem a dolgot irasban is.
hmm. magamat nem tekintem korifeusnak. De jo az otlet.
Mar gondolkoztunk hasonlon, de mindig vmi kifogassal elvetettuk.
De ha van ra igeny, meg lehetne tartani az 'oktatast'.
kene tematika stb. kinek van otlete?

Ki vallalnak eloadast? maganba plz.

> Ha ez hamarabb jut eszembe, akkor meg a nyari taborba is beferhetett volna.
hat latod :)

kit erdekelne az eloadas sorozat? johet maganba, csak a felmeres miatt.

--
best wishes,

Gabor Suveg <gabor at suveg dot hu>

Magyar BSD Egyesület >> www.bsd.hu << Hungarian BSD Association
Unix isn't just  #include <linux.h>,  i386,  ILP32,  ELF,  ...!